Planowanie strategiczne z warsztatami przy projektowaniu firmowej strony WWW

Projektowanie strony firmowej zaczynamy od planowania strategicznego z warsztatami.

Warsztaty przeznaczone są dla przedstawicieli różnych grup interesów w ramach danego projektu, w tym dla: właścicieli firmy/projektu, przedstawicieli zespołów, np. działu marketingu, obsługi klienta, przedstawicieli grup docelowych, partnerów oraz ekspertów z dziedziny, w zakresie której projekt będzie tworzony.

Zasada: im więcej osób reprezentujących różne punkty widzenia – tym większe szanse na dotarcie do istotnych potrzeb biznesu i użytkowników oraz znalezienie optymalnych rozwiązań.

Korzyści i wyniki warsztatów dla przedsiębiorcy

  • W jednym miejscu, jednego dnia, w ciągu kilku godzin wspólnie uporządkujemy informacje i wypracujemy rozwiązania, które pomogą nam podjąć dalsze kroki w projekcie tworzenia strony firmowej wspierającej w sprzedaży i przyjaznej dla użytkowników.
  • Ustalamy realny do realizacji zakres projektu. Dzięki temu projekt kończymy w uzgodnionym terminie i bez „lorem ipsum”.
  • Spisujemy wymagania, dzięki czemu unikamy nieporozumień i oszczędzasz czas na zgłaszanie poprawek.
  • Po warsztacie przekazujemy również spisane fundamentalne informacje dotyczące komunikacji marki i marketingu, które wykorzystujesz w ramach marketingu internetowego Twojej firmy.

Jak wyglądają Warsztaty z WEBEST?

Posłuchaj odcinek podcastu, w którym opowiadamy o pracy warsztatowej przy tworzeniu stron firmowych.

Metody prowadzenia Warsztatów

prototyp papierowy

Prototypowanie

Projektujemy i testujemy układ stron, nawigacji, zawartości, call-to-action jeszcze zanim powstanie pierwsza linijka kodu. Dzięki temu można zweryfikować rozwiązanie na wczesnym etapie, szybko i tanio wyeliminować błędy, dopracować użyteczność, sprawdzić skuteczność.

praca warsztatowa - reach picture

Rich Picture

Określamy uczestników w danym projekcie, ich powiązania, problemy, pytania.
Na diagramie identyfikujemy wszelkie grupy interesów wewnątrz i na zewnątrz firmy, które korzystają z projektu. Korzystając z diagramu określamy cele biznesowe i ryzyka dla projektu, identyfikujemy najważniejsze grupy docelowe i tworzymy plan zawartości, szukamy konkretnych rozwiązań/narzędzi do wykorzystania w projekcie.

Warsztaty i szkolenia

Design thinking

Myślenie projektowe zaczyna się od głębokiego poznania grup docelowych. Rozpracowujemy wyróżnik firmy, grupy docelowe, persony i proces zakupowy, komponujemy konkretne komunikaty. Metodę wykorzystujemy również do stworzenia scenariuszy korzystania ze strony lub aplikacji oraz planu zawartości. Szukamy rozwiązań, które pokochają Twoi klienci.

praca warsztatowa - lean canvas

Lean canvas

Spisujemy Twój pomysł na nowy biznes na jednej kartce, skupiając się na jego najważniejszych elementach: grupie docelowej i jej problemie lub potrzebie, rozwiązaniu i korzyściach z jego zastosowania, przewadze konkurencyjnej, sposobach dotarcia do użytkowników, przychodach i kosztach związanych z projektem i miarach sukcesu.
Taki zwięzły, acz pełny obraz biznesu pomaga spojrzeć na projekt z szerszej perspektywy i szukać rozwiązań rozwijających młody biznes.

Zakres, terminy i ceny warsztatów

  • Wspomagamy w spisaniu elementów strategii marketingowej, strategii komunikacji marki i planu marketingowego: misji, wartości firmy, grup docelowych lub person i ich autentycznych potrzeb, procesu sprzedażowego lub zakupowego.
  • Z takimi fundamentami wypracowujemy efektywne sposoby na pozyskanie, aktywowanie i budowanie lojalności klientów z wykorzystaniem strony firmowej, ale nie oderwane od innych działań marketingowych.
  • Przygotowując się do warsztatu sprawdzamy jak marka jest teraz widoczna w internecie: w mediach społecznościowych, platformach branżowych, etc. oraz otoczenie biznesowe firmy i konkurencję.
  • Planujemy zawartość: tworzymy plan zawartości dla danego projektu, wytyczne do treści, również pod kątem pozycjonowania, plan aktualizacji i rozwoju.
  • Planujemy poszczególne kroki projektu: osoby odpowiedzialne, terminy, zbieramy wymagania, opracowujemy cele biznesowe dla realizowanego projektu, kryteria sukcesu i sposoby ich pomiaru, tworzymy scenariusze użycia, plan testówzadania testowe.

Agenda warsztatu układana jest pod indywidualne potrzeby danego klienta/projektu.
Warsztaty trwają 4-6h i prowadzone są u klienta lub w salce konferencyjnej w Poznaniu. Komplet dokumentów powarsztatowych gotowy jest w ciągu max 5 dni roboczych.

Dedykowane instrukcje z obsługi WordPress

Zadowoleni klienci

Cytaty z wybranych opinii zebranych po warsztatach

Pozyskałem nowych klientów i zbudowałem markę profesjonalisty

Podczas warsztatów uporządkowałem myślenie o tym, co chcę osiągnąć biznesowo, w szczególności z wykorzystaniem internetu.

Rafał Ignasiak
ignasiak.pl

To była wielka moc

Praca z Waszą firmą była niezwykłą przygodą. Cieszę się, że spotkałyśmy się. Macie niezwykłe podejście do klienta- ciepłe, uważne, ciekawe i cierpliwe. Najbardziej zaskoczył mnie warsztat, który zapronowałyście. To była wielka moc. Przez 4 godziny intensywnej pracy pracowałyśmy nad zbudowaniem mojej strony internetowej, nad tym co ona powinna zawierać, a przede wszystkim nad tym, żeby była moja. Jestem ogromnie wdzięczna, że wszystko to co chciałam, co jest moje, co jest ze mną spójne zostało uszanowane.
Dziękuję.

Sylwia Spychała
sylwiaspychala.pl

Jestem pod wrażeniem przygotowań

Przygotujcie się na dużo twórczej pracy, która przełoży się na wyniki.

Dawid Belach
www.akademia-tanca.pl
Chemolak

Warsztat: wypracowanie planu zawartości do strony

„Webestki” dziewczyny z profesjonalnym podejściem do tematu, wnikliwa analiza potrzeb klienta, jest kluczem do osiągnięcia sukcesu danego projektu. Mi pasowało i będę polecał. 🙂

Robert Ferenc
Wielkopolski dystrybutor chemii budowlanej i innowacyjnych materiałów do produkcji mebli
chemolak.pl
Oferta - warsztaty

Warsztat: badanie pomysłu na biznes

Każdy przedsiębiorca ma swoją specjalizację. Na niej się zna i w niej jest ekspertem. Warsztaty pomogły w rozebraniu pomysłu na biznes na czynniki pierwsze, weryfikacji poczynionych założeń i pozwoliły spojrzeć na zagadnienie z wielu perspektyw. Dzięki pracy z Magdą i Danką uzyskałem opinię „kogoś z zewnątrz” kto nie był skażony moim tokiem myślenia i moimi doświadczeniami. Największą zaletą warsztatów z WEBEST jest bardzo precyzyjne określenie czego oczekiwałem, jakie są potrzeby mojego potencjalnego Klienta i dostosowanie dalszych działań do tych ustaleń.

Marcin Górski
prawnik – tel. 600-355-662

Satysfakcja z usługi

Nasi klienci są bardzo zadowoleni i chętnie nas polecają.

NPS=0%
Warsztaty i szkolenia

Umów się na bezpłatne konsultacje

Jeżeli jesteś zainteresowany zaprojektowaniem strony WWW - skontaktuj się.

Umówimy się na rozmowę, podczas której zbadamy Twoje potrzeby lub omówimy wypełniony samodzielnie brief. Zgromadzisz i prześlesz do nas uzgodnione podczas rozmowy materiały np.: logo, zdjęcia, teksty.

Na podstawie analizy zgromadzonych informacji i materiałów bezpłatnie przedstawiamy ofertę dalszej współpracy.