Exit

Rzetelne opracowanie słów i fraz kluczowych leży u podstaw skutecznego pozycjonowania.

Dlatego tak ważne jest, aby opracować trafne słowa i frazy kluczowe. Ze względu na ogromną konkurencję, niekoniecznie będą to najbardziej popularne słowa w Twojej branży.

Zakres ANALIZY słów kluczowych

  1. Badanie konkurencji, która jest w najwyższych wynikach (jakich słów i fraz kluczowych używa).
  2. Analiza aktualnych wyszukiwań i pozycje w wyszukiwarce, najbardziej wiarygodne, gdy strona objęta jest usługą Google Search Console.
  3. Sprawdzenie popularności i skuteczności słów kluczowych, na które są prowadzone kampanie Google Adwords.
  4. Wyszukiwania w ramach serwisu.

DLACZEGO WARTO WYKONAĆ ANALIZĘ?

Na podstawie analizy słów kluczowych tworzy się docelową listę słów i fraz kluczowych pogrupowanych w tematy z liczbową reprezentacją ich popularności i konkurencyjności.

Listę tę dalej można:

  • wykorzystać do poprawy meta tagów: tytułu strony (meta title), opisu strony (meta description), nagłówków (h1-h6), opisów obrazków (alt), linków, opisów linków (title) headline, wyróżnionych tekstów (strong, em);
  • wykorzystać przy pisaniu tekstów i ich optymalizacji na stronach, blogu, forach oraz w mediach społecznościowych;
  • wykorzystać przy linkowaniu wewnętrznym, czyli w ramach jednego serwisu i zewnętrznym, czyli z innych domen;
  • wykorzystać przy tworzeniu nazw plików i stron;
  • wykorzystać do podjęcia decyzji o założeniu dedykowanych stron dla wybranych tematów (landing pages);
  • wykorzystać przy opracowywaniu nazw produktów;
  • wykorzystać przy prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych.

Jakie słowa i frazy wygenerują ruch?

Internauci googlują generyczne słowa, które mogą być wartościowe dla Twojego biznesu np. meble, terapia, ale wyszukujący tak ogólne słowa mogą jeszcze być dalecy od intencji zakupowych. Ponadto bardzo trudno na takie szerokie frazy przebić się w wynikach wyszukiwania pośród konkurencji.

Skuteczną taktyką na pozyskanie ruchu jest poszukanie dłuższych fraz do pozycjonowania. Dzięki nim szybciej, łatwiej i efektywniej będzie można zdobyć ruch na stronę lub blog firmowy.

Dając odpowiedzi na zapytania użytkowników, którzy mocno precyzują swoje zapytania, np.: „Prowadnica stołowa Frontslide Basic Poznań”, lub „wczesne wspomaganie rozwoju terapia ręki poznań”, masz szanse pozyskać klientów faktycznie zainteresowanych Twoimi produktami i usługami.

ILE KOSZTUJE usługa?

Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące Analizy serwisu? Zapytaj!

Autorem tej porcji wiedzy i inspiracji jest

Szukam rozwiązań, projektuję i analizuję, aby tworzyć i rozwijać strony firmowe, które będą solidnym fundamentem marketingu online.

Close
Go top