Zadbaj o spójny wizerunek marki
Masz już logo zaprojektowane przez grafika, ale zawsze przy tworzeniu nowego materiału zastanawiasz się, który z dostarczonych przez niego plików użyć?
Wybierasz na chybił-trafił, męczysz się z jego wpasowaniem do projektu, a potem okazuje się, że w każdym materiale logo ma inne kolory, czasem jest nieczytelne.
W kreatywnym ferworze tworzone są ulotki i rollupy. Angażujesz mnóstwo czasu i energii, chcesz “coś nowego”. Obrazki publikowane na profilach firmowych w mediach społecznościowych są piękne, ale każdy z innej bajki. Nawet najzagorzalsi fani nie są w stanie rozpoznać w nich Twojej marki. Przy tworzeniu materiałów biurowych i oznakowania nie ma zasad. Co roku powstają nowe projekty ofert, teczki lub kalendarza.
Kiedy każdy materiał jest w innym stylu, nie pomaga budować mocnej marki.
Chcesz to zmienić?
- Chcesz, aby marka była postrzegana jako wiarygodna i godna zaufania?
- Chcesz, aby klienci pamiętali o firmie, gdy potrzebują jej produktów lub usług?
- Chcesz, aby czas i wysiłek włożony w komunikację z klientami nie szedł na marne, lecz by był nastawiony na realizację celów firmy?
- Chcesz szybciej i taniej projektować nowe, skuteczniejsze materiały marketingowe?
- Chcesz obniżyć koszty pozyskania nowego klienta i koszty prowadzenia akcji marketingowych?
Opracujemy księgę znaku i identyfikacji wizualnej
KSIĘGA ZNAKU
dotyczy logo
Zawiera informacje dotyczące logo, jego budowy, sposobów użycia oraz pliki logo z instrukcją, gdzie który plik należy wykorzystać np. który plik użyć do materiałów drukowanych, a który do profilu w mediach społecznościowych.
IDENTYFIKACJA WIZUALNA
po ang. Client Identity, w skrócie CI
Służy kreowaniu wizerunku marki Twojej firmy na rynku, w celu uzyskania czytelnej i pójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencji. Zawiera wytyczne oraz szablony do firmowych materiałów graficznych i internetowych.
CI online
Idealnym rozwiązaniem jest, jeżeli zarówno księga znaku, jak też wytyczne dotyczące identyfikacji wizualnej są zawsze są pod ręką i mogą być wykorzystane do efektywnego marketingu w Twojej firmie.
Dlatego wszystkie wytyczne wraz z linkami do pobrania plików udostępniamy w jednym miejscu online. Proponujemy wykonać księgę znaku i identyfikacji wizualnej jako osobną stronę w subdomenie Twojej firmy np.: ci.twojadomena.pl.
Taki konkretny adres zapamiętujesz i przekazujesz pracownikom, podwykonawcom i partnerom. Znajdą tam oni wszystkie informacje na temat Twojej firmy niezbędne przy tworzeniu nowej zawartości marketingowej tekstowej i graficznej.
Koniec z wyszukiwaniem niezbędnych plików i załączaniem ich w mailach 🙂
Nasze realizacje
Księgi znaku i identyfikacji wizualnej
Też tak chcesz?

Poznańska Akademia Tańca
Pliki logo do pobrania, zasady stosowania, wytyczne do materiałów marketingowych.
ci.akademia-tanca.pl

PTU
Księga znaku i identyfikacji wizualnej, wytyczne do treści, pliki, elementy dekoracyjne i szablony do pobrania.
ci.ptusg.pl

Kancelaria Adwokacka Marcin Górski
Księga znaku i identyfikacji wizualnej, pliki logo i szablony do pobrania.
ci.kancelariagorski.pl
W czym pomoże CI online?
- Stosowanie spójnej identyfikacji sprzyja utrwalaniu obranej wizji marki w świadomości klienta. Zwiększasz szansę na to, że wśród ogromnego natłoku informacji odbiorca rozpozna tę, która pochodzi od Ciebie. Identyfikacja uczyni Twoją firmę dużo lepszym sprzedawcą.
- Oszczędzisz czas na zastanawianie się za każdym razem, w jaki sposób wizualnie zaprezentować ofertę, komunikat czy hasło w kolejnym kanale lub materiale marketingowym.
- Opracowana księga identyfikacji wraz z zestawem plików do wykorzystania w różnych mediach to podstawowe narzędzie pracy dla każdego, kto prowadzi jakiekolwiek działania marketingowe dla Twojej marki.
Czas na zmiany?
Chcesz uporządkować wizerunek swojej marki i mieć wszystkie materiały pod ręką w księdze CI online?