Abonamentowa opieka nad stroną firmową na WordPress
FAQ / najczęściej zadawane pytania
Skocz do najczęściej zadawanych pytań:
Prace zlecone
Co jest rozliczane poza stałą opłatą abonamentową?
Prace zlecone natomiast są to wszystkie prace wykraczające poza zakres prac wymieniony w umowie abonamentowej.
Prace zlecone mogą wynikać z bieżącego zapotrzebowania (np.: dodanie treści lub nowej funkcjonalności), z naszych rekomendacji (np. optymalizacyjnych, rozwojowych), z konieczności rozwiązania nieoczekiwanych problemów (np. w związku ze zmianami w oprogramowaniu dostarczonym przez zewnętrzne podmioty), z wymagań prawnych (np. ochrony danych osobowych, konieczności zapewnienia dostępności cyfrowej), z audytów (np. SEO, dostępności cyfrowej).
Jak przebiega wykonanie zleceń po zgłoszeniu błędów i pomysłów na rozwój i jak jest rozliczane?
W ramach komunikacji w trakcie opieki abonamentowej przyjmujemy zgłoszenia i dajemy Ci znać o naszych propozycjach. Po wstępnej analizie informujemy, czy przyjmujemy zlecenie jako pracę zleconą. W ramach zlecenia: planujemy, zbieramy i weryfikujemy materiały, projektujemy, potwierdzamy wymagania i propozycję rozwiązania, wdrażamy, testujemy, opracowujemy instrukcje. Jeśli w trakcie realizacji wyjdą nieoczekiwane problemy – dajemy znać.