Exit

Analiza i opracowanie docelowych słów i fraz kluczowych

Rzetelne opracowanie słów i fraz kluczowych leży u podstaw skutecznego pozycjonowania.

Dlatego tak ważne jest, aby opracować trafne słowa i frazy kluczowe. Ze względu na ogromną konkurencję, niekoniecznie będą to najbardziej popularne słowa w Twojej branży.

W tym artykule dowiesz się:

  • jaki zakres analizy słów i fraz kluczowych proponujemy,
  • dlaczego warto wykonać analizę,
  • jakie słowa i frazy wygenerują ruch na Twojej stronie,
  • oraz ile kosztuje taka usługa.

Zakres ANALIZY słów i fraz kluczowych

  1. Opracowujemy podstawową listę słów i fraz kluczowych (wykorzystujemy do tego listę słów i fraz kluczowych przesłanych przez Ciebie oraz własne typowanie).
  2. Badamy konkurencję, która jest w najwyższych wynikach (sprawdzamy jakich słów i fraz kluczowych używa).
  3. Analizujemy aktualne wyszukiwania i pozycje w wyszukiwarce, jeśli strona objęta jest usługą Google Search Console.
  4. Jeśli prowadzisz kampanię Google Adwords, sprawdzamy jej popularność i skuteczność reklamowanych słów kluczowych i fraz.
  5. Analizujemy dane dotyczące organicznego wyszukiwania serwisu w wyszukiwarce Google oraz (jeśli dotyczy) wyszukiwania w ramach serwisu gromadzone przez Google Analytics.
  6. Jeżeli Twój serwis zawiera inną wyszukiwarkę – analizujemy logi, aby dowiedzieć się czego Internauci szukają na stronie.

DLACZEGO WARTO WYKONAĆ ANALIZĘ?

Na podstawie analizy słów i fraz kluczowych tworzymy docelową listę słów i fraz kluczowych pogrupowanych w tematy z liczbową reprezentacją ich popularności i konkurencyjności. Listę tę dalej można:

  • wykorzystać do poprawy meta tagów: tytuł strony (meta title), opis strony (meta description), nagłówków (h1-h6), opisów obrazków (alt), linków, opisów linków (title) headline, tekst wyróżniony (strong, em), słowa kluczowe strony (keywords);
  • wykorzystać do poprawy/tworzenia tekstów na stronach; opracowania wytycznych do komunikacji w Social Media, na blogach, forach oraz przy pisaniu nowych tekstów do serwisu;
  • wykorzystać przy tworzeniu nazw plików i stron;
  • wykorzystać do podjęcia decyzji o założeniu dedykowanych stron dla wybranych tematów (landing pages);
  • wykorzystać przy prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych.
  • przekazać innej firmie pozycjonującej.

Jakie słowa i frazy wygenerują ruch?

Poszukamy dla Ciebie dłuższych fraz do pozycjonowania. Szybciej, łatwiej i efektywniej będzie można przez to zdobyć ruch na Twoją stronę. Wartościowe będą konkretne nazwy produktów, maszyn, usług, niż ogólne hasła typu: meble, opony, restauracja, usługi księgowe czy zabawki. Użytkownicy mocno precyzują swoje zapytania, np.: „Prowadnica stołowa Frontslide Basic, Poznań”, lub „wczesne wspomaganie rozwoju terapia ręki poznań”, ponieważ są świadomi, że tylko w taki sposób otrzymają wartościowe wyniki.

ILE KOSZTUJE usługa?

Sprawdź cenę w cenniku.

Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące Analizy technicznej serwisu? Zapytaj!

Close
Go top