Rzetelne opracowanie słów i fraz kluczowych leży u podstaw skutecznego pozycjonowania.
Dlatego tak ważne jest, aby opracować trafne słowa i frazy kluczowe. Ze względu na ogromną konkurencję, niekoniecznie będą to najbardziej popularne słowa w Twojej branży.
W tym artykule dowiesz się:
- jaki zakres analizy słów i fraz kluczowych proponujemy,
- dlaczego warto wykonać analizę,
- jakie słowa i frazy wygenerują ruch na Twojej stronie,
- oraz ile kosztuje taka usługa.
Zakres ANALIZY słów i fraz kluczowych
- Opracowujemy podstawową listę słów i fraz kluczowych (wykorzystujemy do tego listę słów i fraz kluczowych przesłanych przez Ciebie oraz własne typowanie).
- Badamy konkurencję, która jest w najwyższych wynikach (sprawdzamy jakich słów i fraz kluczowych używa).
- Analizujemy aktualne wyszukiwania i pozycje w wyszukiwarce, jeśli strona objęta jest usługą Google Search Console.
- Jeśli prowadzisz kampanię Google Adwords, sprawdzamy jej popularność i skuteczność reklamowanych słów kluczowych i fraz.
- Analizujemy dane dotyczące organicznego wyszukiwania serwisu w wyszukiwarce Google oraz (jeśli dotyczy) wyszukiwania w ramach serwisu gromadzone przez Google Analytics.
- Jeżeli Twój serwis zawiera inną wyszukiwarkę – analizujemy logi, aby dowiedzieć się czego Internauci szukają na stronie.
DLACZEGO WARTO WYKONAĆ ANALIZĘ?
Na podstawie analizy słów i fraz kluczowych tworzymy docelową listę słów i fraz kluczowych pogrupowanych w tematy z liczbową reprezentacją ich popularności i konkurencyjności. Listę tę dalej można:
- wykorzystać do poprawy meta tagów: tytuł strony (meta title), opis strony (meta description), nagłówków (h1-h6), opisów obrazków (alt), linków, opisów linków (title) headline, tekst wyróżniony (strong, em), słowa kluczowe strony (keywords);
- wykorzystać do poprawy/tworzenia tekstów na stronach; opracowania wytycznych do komunikacji w Social Media, na blogach, forach oraz przy pisaniu nowych tekstów do serwisu;
- wykorzystać przy tworzeniu nazw plików i stron;
- wykorzystać do podjęcia decyzji o założeniu dedykowanych stron dla wybranych tematów (landing pages);
- wykorzystać przy prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych.
- przekazać innej firmie pozycjonującej.
Jakie słowa i frazy wygenerują ruch?
Poszukamy dla Ciebie dłuższych fraz do pozycjonowania. Szybciej, łatwiej i efektywniej będzie można przez to zdobyć ruch na Twoją stronę. Wartościowe będą konkretne nazwy produktów, maszyn, usług, niż ogólne hasła typu: meble, opony, restauracja, usługi księgowe czy zabawki. Użytkownicy mocno precyzują swoje zapytania, np.: „Prowadnica stołowa Frontslide Basic, Poznań”, lub „wczesne wspomaganie rozwoju terapia ręki poznań”, ponieważ są świadomi, że tylko w taki sposób otrzymają wartościowe wyniki.
ILE KOSZTUJE usługa?
Sprawdź cenę w cenniku.
Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące Analizy technicznej serwisu? Zapytaj!