Exit

SEO to skrót od frazy w języku angielskim: Search Engine Optimization, czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe, a przede wszystkim Google, gdyż z tej korzysta najwięcej użytkowników.

Za co Google polubią Twoją stronę?

  • Po pierwsze strona musi być dostępna dla wyszukiwarki, bezpieczna – nie rozprzestrzeniać wirusów, itp.,
  • warto Googlom również zgłosić mapę serwisu.
  • Po drugie Google lubią strony, które budzą zainteresowanie, dlatego zapewnij oryginalną, ciekawą i dopasowaną do użytkownika treść,
  • zoptymalizowany kod strony internetowej oraz szybkie działanie
  • oraz przyjazną obsługę na smartfonach.

Jakie działania możesz podjąć samodzielnie?

Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi – to strategia, która jest sprawdzona i działa. Podpowiadamy też czego robić nie wolno.

  1. Załóż i skonfiguruj konto w Google Search Console, aby upewnić się, że serwis jest dostępny w wynikach wyszukiwania, Google nie widzi błędów i pozytywnie ocenia wersję na smartfony.
  2. Przeanalizuj słowa i frazy kluczowe, które są interesujące dla Twojej grupy docelowej, gotową listę wykorzystaj podczas pisania oryginalnej treści na swoją stronę.
  3. Zawsze twórz unikalne treści, które zainteresują Twojego klienta. Aby napisać dobrą treść, trzeba najpierw dobrze rozpoznać własną grupę docelową oraz dowiedzieć się, jakie ma potrzeby. Najlepsze treści są tworzone na bazie tego, o co klienci Ciebie pytają.
  4. Tworząc notki prasowe i aktualności na Twoją stronę spraw, aby te teksty były różne – nie rozpowszechniaj dokładnie tego samego w kilku miejscach.
  5. Do zdjęć na stronie twórz opisy oraz opisuj je specjalnym tagiem ALT (tekst alternatywny).

Dla kogo ważne jest SEO lokalne?

SEO lokalne jest istotne oczywiście dla biznesów lokalnych, ale nie tylko. Jeśli np. obsługujesz klientów na terenie całego kraju, a potencjalni klienci szukają Twoich usług lokalnie – wtedy warto rozważyć pozycjonowanie lokalne dla wybranych lokalizacji.

Podaj na stronie Kontaktu dane teleadresowe i nazwę miasta, gdzie działasz, aby wyświetlać się w wynikach wyszukiwania lokalnego. Podaj je również w formie czytelniej dla robotów – tzw. dane uporządkowane o biznesie lokalnym.

Dlaczego warto zadbać o SEO z nami?

Zajmiemy się Twoją stroną kompleksowo:

  • zbadamy Twoją stronę i zaproponujemy działania naprawcze,
  • przygotujemy strategię dopasowaną do Twoich możliwości i niezbędną, żeby wyprzedzać konkurencję,
  • będziesz wiedzieć co monitorować i jak mierzyć zwrot z inwestycji,
  • będziemy opiekować się Twoją stroną przez lata.

Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące SEO? Zapytaj!

Autorem tej porcji wiedzy i inspiracji jest

Dbam o przepływ informacji w projektach. Dążę do tego, by w trakcie oraz po zakończeniu projektu wszyscy byli zadowoleni.

Close
Go top