Exit

Analiza techniczna serwisu

Analiza techniczna Twojego serwisu jest czynnością bazową w procesie pozycjonowania.

Dobrze przeprowadzona analiza pomaga stworzyć plan pozycjonowania Twojej strony. Działanie bywa też często częścią audytu SEO.

W tym artykule dowiesz się:

  • jaki zakres analizy i zmian proponujemy,
  • dlaczego warto wykonać analizę techniczną,
  • oraz ile kosztuje taka usługa.

 

Zakres analizy technicznej

  1. Testujemy i optymalizujemy nawigację i linki w witrynie.
  2. Sprawdzamy kompletność i związek tytułu i opisu strony oraz obrazków z jej zawartością.
  3. Tworzymy mapy serwisu, sprawdzamy poprawność pliku robots.txt, znaczników meta.
  4. Oznaczamy dane adresowe firmy w sposób rozpoznawalny dla wyszukiwarek.
  5. Sprawdzamy i uzupełniamy linkowanie do profili firmowych na portalach społecznościowych.
  6. Testujemy dostosowanie do urządzeń mobilnych i szybkość działania serwisu.
  7. Sprawdzamy poprawność HTML, CSS, zagnieżdżenia Java script i CSS, zastosowania ramek, flasha, Java Scriptu do nawigacji.

DLACZEGO WARTO wykonać analizę?

Optymalizacja strony jest obok tworzenia ciekawej i unikalnej treści oraz wartościowego linkowania – najważniejszym czynnikiem, które Google bierze pod uwagę przyznając Twojej stronie punkty (pozycjonując ją pośród milionów wyników wyszukiwania).

Dlatego wykonanie analizy oraz wyciągnięcie z niej wniosków to pierwszy krok do zwiększenia ruchu na Twojej stronie. Wynikiem analizy jest lista konkretnych czynności, które należy wdrożyć, aby zoptymalizować Twoją stronę pod wyszukiwarki internetowe, w tym przede wszystkim Google.

ILE KOSZTUJE analiza?

Proponujemy rozliczenie godzinowe. Analiza może zająć od 1-3h (sprawdź stawkę w cenniku), a wnioski z niej wynikające przedstawimy jako listę zadań do wykonania z wyceną ich wdrożenia na Twojej stronie.

Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące Analizy technicznej serwisu? Zapytaj!

Close
Go top