Analiza techniczna Twojego serwisu jest czynnością bazową w procesie pozycjonowania.
Dobrze przeprowadzona analiza pomaga stworzyć plan pozycjonowania Twojej strony. Działanie bywa też często częścią audytu SEO.
W tym artykule dowiesz się:
- jaki zakres analizy i zmian proponujemy,
- dlaczego warto wykonać analizę techniczną,
- oraz ile kosztuje taka usługa.
Zakres analizy technicznej
- Testujemy i optymalizujemy nawigację i linki w witrynie.
- Sprawdzamy kompletność i związek tytułu i opisu strony oraz obrazków z jej zawartością.
- Tworzymy mapy serwisu, sprawdzamy poprawność pliku robots.txt, znaczników meta.
- Oznaczamy dane adresowe firmy w sposób rozpoznawalny dla wyszukiwarek.
- Sprawdzamy i uzupełniamy linkowanie do profili firmowych na portalach społecznościowych.
- Testujemy dostosowanie do urządzeń mobilnych i szybkość działania serwisu.
- Sprawdzamy poprawność HTML, CSS, zagnieżdżenia Java script i CSS, zastosowania ramek, flasha, Java Scriptu do nawigacji.
DLACZEGO WARTO wykonać analizę?
Optymalizacja strony jest obok tworzenia ciekawej i unikalnej treści oraz wartościowego linkowania – najważniejszym czynnikiem, które Google bierze pod uwagę przyznając Twojej stronie punkty (pozycjonując ją pośród milionów wyników wyszukiwania).
Dlatego wykonanie analizy oraz wyciągnięcie z niej wniosków to pierwszy krok do zwiększenia ruchu na Twojej stronie. Wynikiem analizy jest lista konkretnych czynności, które należy wdrożyć, aby zoptymalizować Twoją stronę pod wyszukiwarki internetowe, w tym przede wszystkim Google.
ILE KOSZTUJE analiza?
Proponujemy rozliczenie godzinowe. Analiza może zająć od 1-3h (sprawdź stawkę w cenniku), a wnioski z niej wynikające przedstawimy jako listę zadań do wykonania z wyceną ich wdrożenia na Twojej stronie.
Masz jeszcze jakieś pytania dotyczące Analizy technicznej serwisu? Zapytaj!