Błąd 404 a SEO – jak nie popełnić błędów porządkując stronę na WordPress
Jak zapobiec utracie pozycji w Google po zmianie linków? Jak usunąć błędy 404 ze strony? Jak monitorować błędy 404 na stronie?
Jak zapobiec utracie pozycji w Google po zmianie linków? Jak usunąć błędy 404 ze strony? Jak monitorować błędy 404 na stronie?
Prawidłowo przeprowadzona modernizacja strony internetowej prowadzi do zdobycia nowych klientów.
Czy wiesz, że sensownie poprowadzony projekt umożliwia też zaoszczędzenie Twojego czasu? Czasu, który możesz przeznaczyć na obsłużenie nowych zapytań 🙂
Pozycjonowanie, to zbieranie wartościowych punktów w oczach Google. Im więcej punktów otrzyma Twoja strona, tym będzie wyżej w wynikach wyszukiwania po określonych słowach i frazach kluczowych. W ramach pozycjonowania optymalizuje się samą stronę oraz pozyskuje linki poza stroną. Jak rozkochać Google w stronie? Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie z nami? Ile kosztuje pozycjonowanie?
Jak zbieranie referencji w formie rekomendacji i opinii wzmacnia markę i pomaga w pozycjonowaniu w wyszukiwarkach?
Co wymaga modernizacji w 2025r.? Na podstawie czego podjąć decyzje co modernizować?
Jeśli masz wątpliwości, czy warto prowadzić blog firmowy, jeśli wahasz się, czy sobie z tym poradzicie, to w tym artykule dowiesz się, jakie korzyści może przynieść i z jaką pracą się wiąże się prowadzenie bloga.
A jeśli już masz bloga firmowego, ale nie widzisz efektów, to zobacz jak go prowadzić, żeby wspierał w sprzedaży.
Co zamiast Universal Analytics?
Podstawowe wskaźniki internetowe – optymalizacja i monitoring
Sukces sprzedażowy w małej firmie w dużej mierze zależy od dopasowania działań marketingowych, ze względu na jej ograniczone zasoby.
Czy monitorowanie statystyk strony z Google Analytics ma jakiś związek z RODO? Czy trzeba pytać odwiedzających stronę o zgodę na monitorowanie? Skorzystaj z procedury wdrożenia statystyk i szczegółowych interpretacji dla spełnienia obowiązków prawnych związanych z cookies oraz przetwarzaniem danych osobowych.
co i po co umieścić na stronie „kontakt” dla swojej firmy, żeby pozyskać idealnych klientów i sprawnie obsługiwać aktualnych.
Co to jest certyfikat SSL? Czym się różni protokół http od https? Dlaczego i kiedy warto wdrożyć certyfikat SSL? Jakie są typy certyfikatów SSL i który wybrać?
WordPress to najpopularniejszy na świecie CMS, czyli system służący do zarządzania stroną internetową. Dlaczego warto korzystać z Wordpress? Jak go zainstalować? Ile kosztuje strona na Wordpress? Czy Wordpress jest bezpieczny?
Video jest świetnym medium w content marketingu. Wciąga użytkowników mocniej, niż w treści tekstowe. Video jest też świetnym sprzedawcą. Film o produkcie może zwiększyć intencje zakupowe aż o 85%. Co jeszcze możesz zyskać? Jak umieścić swój film na Youtube? Jak wgrać swój film z umieszczaniem filmu z YouTube lub Vimeo do strony na WordPressie?
Jakie materiały i informacje przydadzą się przy wykonaniu księgi znaku i identyfikacji wizualnej? Jakie elementy opracować, aby ułatwić sobie i innym pracę? Jak stworzyć użyteczne CI online i udostępniać je osobom, które wytwarzają dla Ciebie zawartość marketingową?
Google Search Console to bezpłatne narzędzie od Google, które pomaga monitorować i dbać o pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Do czego jeszcze przydaje się Google Search Console? Jak samodzielnie zacząć korzystać z Google Search Console? Jak sprawdzić, czy ruch z wyszukiwarek jest wartościowy?