Exit

Porady i inspiracje

Baza wiedzy

Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie

Sukces sprzedażowy w małej firmie w dużej mierze zależy od dopasowania działań marketingowych, ze względu na jej ograniczone zasoby. W tym artykule dowiesz się1 Aktualizacja treści oraz oprogramowania2 Pozyskanie ruchu i klientów3 Monetyzowanie4 Zdobywanie wiedzy o klientach i konkurencji5 Testowanie i optymalizacja6 Analizowanie projektu, wyciąganie wniosków7 Zabezpieczanie8 Aspekty prawne9 Plan Działań Marketingowych dla naszych klientów Aktualizacja treści oraz oprogramowania Optymalizacja własnej witryny, aktualne oraz rzeczowe treści i strona dostosowana […]

Czytaj dalej Like this post0
monitorowanie odwiedzających stronę, cookies zgodnie z RODO

Monitorowanie wizyt użytkowników – wdrożenie Google Analytics zgodnie z RODO

Czy monitorowanie statystyk strony z Google Analytics ma jakiś związek z RODO? Czy trzeba pytać odwiedzających stronę o zgodę na monitorowanie? Skorzystaj z procedury wdrożenia statystyk i szczegółowych interpretacji dla spełnienia obowiązków prawnych związanych z cookies oraz przetwarzaniem danych osobowych.

Czytaj dalej Like this post2
idealna strona internetowa kontakt

Idealna firmowa strona „Kontakt”

co i po co umieścić na stronie Kontakt dla swojej firmy, żeby jak najlepiej trafiać do idealnych klientów i jak najlepiej obsługiwać aktualnych.

Czytaj dalej Like this post2
Przeglądarki na stronach zabezpieczonych SSL wyświetlają ikonkę kłódki przy adresie strony

SSL – co to jest? Jaki certyfikat SSL wybrać?

Co to jest certyfikat SSL? Czym się różni protokół http od https? Dlaczego i kiedy warto wdrożyć certyfikat SSL? Jakie są typy certyfikatów SSL i który wybrać?

Czytaj dalej Like this post2
Strony na Wordpressie

Strona na WordPressie

WordPress to najpopularniejszy na świecie CMS, czyli system służący do zarządzania stroną internetową. Dlaczego warto korzystać z Wordpress? Jak go zainstalować? Ile kosztuje strona na Wordpress? Czy Wordpress jest bezpieczny?

Czytaj dalej Like this post2
Jak dodać video na swoją stronę www?

Jak dodać video na swoją stronę www?

Video jest świetnym medium w content marketingu. Wciąga użytkowników mocniej, niż w treści tekstowe. Video jest też świetnym sprzedawcą. Film o produkcie może zwiększyć intencje zakupowe aż o 85%. Co jeszcze możesz zyskać? Jak umieścić swój film na youtube? Jak wgrać swój film do strony na WordPressie?

Czytaj dalej Like this post1
Materiały marketingowe, biurowe

Księga znaku i identyfikacji wizualnej online

Jakie materiały i informacje przydadzą się przy wykonaniu CI online? Jakie elementy można wypracować dodatkowo, aby ułatwić sobie i innym pracę? Jak stworzyć CI online i udostępniać je osobom, które wytwarzają dla Ciebie zawartość marketingową i jak utrzymać CI online zawsze aktualne?

Czytaj dalej Like this post1
seo, pozycjonowanie, content marketing 2020

Pozycjonowanie w 2020 roku

Pozycjonowanie, to zbieranie wartościowych punktów w oczach Google. Im więcej punktów otrzyma Twoja strona, tym będzie wyżej w wynikach wyszukiwania po określonych słowach i frazach kluczowych. W ramach pozycjonowania optymalizuje się samą stronę oraz pozyskuje linki poza stroną. Jak rozkochać Google w stronie? Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie z nami? Ile kosztuje pozycjonowanie?

Czytaj dalej Like this post2

Narzędzia przydatne w SEO

Gdzie obserwować/monitorować i dbać o pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google, jakich słów używają klienci, aby Cię znaleźć, ile linków i jakie domeny prowadzą do Twojej strony – sprawdź narzędzia do pozycjonowania.

Czytaj dalej Like this post2
SEO - optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe

SEO w pigułce

Za co Google polubią Twoją stronę? Jakie działania możesz podjąć samodzielnie? Dla kogo ważne jest SEO lokalne? Dlaczego warto zadbać o SEO z nami?

Czytaj dalej Like this post2
Close
Go top