Exit

Porady i inspiracje

Baza wiedzy

blog firmowy na Worpress

Blog firmowy – czy warto?

Jeśli masz wątpliwości, czy warto prowadzić blog firmowy, jeśli wahasz się, czy sobie z tym poradzicie, to w tym artykule dowiesz się, jakie korzyści może przynieść i z jaką pracą się wiąże się prowadzenie bloga.

A jeśli już masz bloga firmowego, ale nie widzisz efektów, to zobacz jak je osiągnąć.

Czytaj dalej Like this post2
Google Analytics 4

Google Analytics 4 – nowe statystyki strony

Google Analytics to darmowe oprogramowanie dostarczane przez Google do mierzenia ruchu na stronach WWW. To narzędzie zbiera dane dotyczące witryny i odwiedzających. Następnie wizualizuje to za pomocą wykresów, dzięki czemu właściciele, marketerzy i opiekunowie stron mogą zobaczyć, jak działa witryna. Google opracowało już kilka wersji tego narzędzia. Jej trzecią wersję – Universal Analytics wycofuje. Już 1 lipca 2023 r. przestanie przetwarzać nowe dane. W zamian udostępnia […]

Czytaj dalej Like this post3
użyteczność stron na urządzeniach mobilnych ma wpływ na pozycjonowanie w Goole

Ocena strony www wg Google

Optymalizowanie użyteczności serwisu to zawsze był dobry sposób na zwiększenie zaufania i lojalności klientów. Teraz i Google wyróżnia te strony, które są atrakcyjne dla użytkowników. Daje nam metryki i narzędzia do mierzenia ocenianych parametrów i wskazówki do poprawy. W tym artykule dowiesz się1 Optymalizacja dla wyszukiwarek, czyli SEO1.1 Jakość strony (page experience) jako dodatkowy czynnik rankingowy wg Google2 Czym są Core Web Vitals / Podstawowe Wskaźniki Internetowe?2.1 Co brać pod uwagę: wyniki […]

Czytaj dalej Like this post3
Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie

Sukces sprzedażowy w małej firmie w dużej mierze zależy od dopasowania działań marketingowych, ze względu na jej ograniczone zasoby.

Czytaj dalej Like this post9
monitorowanie odwiedzających stronę, cookies zgodnie z RODO

Monitorowanie wizyt użytkowników – wdrożenie Google Analytics zgodnie z RODO

Czy monitorowanie statystyk strony z Google Analytics ma jakiś związek z RODO? Czy trzeba pytać odwiedzających stronę o zgodę na monitorowanie? Skorzystaj z procedury wdrożenia statystyk i szczegółowych interpretacji dla spełnienia obowiązków prawnych związanych z cookies oraz przetwarzaniem danych osobowych.

Czytaj dalej Like this post11
idealna strona internetowa kontakt

Idealna firmowa strona „Kontakt”

co i po co umieścić na stronie Kontakt dla swojej firmy, żeby jak najlepiej trafiać do idealnych klientów i jak najlepiej obsługiwać aktualnych.

Czytaj dalej Like this post10
Przeglądarki na stronach zabezpieczonych SSL wyświetlają ikonkę kłódki przy adresie strony

SSL – co to jest? Jaki certyfikat SSL wybrać?

Co to jest certyfikat SSL? Czym się różni protokół http od https? Dlaczego i kiedy warto wdrożyć certyfikat SSL? Jakie są typy certyfikatów SSL i który wybrać?

Czytaj dalej Like this post9
Strony na Wordpressie

Strona na WordPressie

WordPress to najpopularniejszy na świecie CMS, czyli system służący do zarządzania stroną internetową. Dlaczego warto korzystać z Wordpress? Jak go zainstalować? Ile kosztuje strona na Wordpress? Czy Wordpress jest bezpieczny?

Czytaj dalej Like this post8
Jak dodać video na swoją stronę www?

Jak umieścić film na stronie internetowej?

Video jest świetnym medium w content marketingu. Wciąga użytkowników mocniej, niż w treści tekstowe. Video jest też świetnym sprzedawcą. Film o produkcie może zwiększyć intencje zakupowe aż o 85%. Co jeszcze możesz zyskać? Jak umieścić swój film na youtube? Jak wgrać swój film do strony na WordPressie?

Czytaj dalej Like this post8
Materiały marketingowe, biurowe

Księga znaku i identyfikacji wizualnej online

Jakie materiały i informacje przydadzą się przy wykonaniu CI online? Jakie elementy można wypracować dodatkowo, aby ułatwić sobie i innym pracę? Jak stworzyć CI online i udostępniać je osobom, które wytwarzają dla Ciebie zawartość marketingową i jak utrzymać CI online zawsze aktualne?

Czytaj dalej Like this post8
Ranking Google 2021 rok

Pozycjonowanie w 2023 roku

Pozycjonowanie, to zbieranie wartościowych punktów w oczach Google. Im więcej punktów otrzyma Twoja strona, tym będzie wyżej w wynikach wyszukiwania po określonych słowach i frazach kluczowych. W ramach pozycjonowania optymalizuje się samą stronę oraz pozyskuje linki poza stroną. Jak rozkochać Google w stronie? Dlaczego warto zadbać o pozycjonowanie z nami? Ile kosztuje pozycjonowanie?

Czytaj dalej Like this post8
Search Console - zobacz jak Google widzi Twoją stronę

Google Search Console

Google Search Console to bezpłatne narzędzie od Google, które pomaga samodzielnie monitorować i dbać o pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Do czego jeszcze przydaje się Google Search Console? Jak samodzielnie zacząć korzystać z google search console? A jak sprawdzić, czy ruch z wyszukiwarek jest wartościowy? Zakres wsparcia w pracy z narzędziem.

Czytaj dalej Like this post7
Close
Go top