Exit

Porady i inspiracje

Baza wiedzy

monitorowanie odwiedzających stronę, cookies zgodnie z RODO

Jak dodać statystyki Google do strony WWW, zgodnie z RODO?

Masz już swoją stronę i chcesz monitorować wizyty użytkowników z Google Analytics, żeby móc ocenić efektywność strony i działań marketingowych i podejmować lepsze decyzje biznesowe? Z tego artykułu dowiesz się, jakie wziąć pod uwagę kwestie prawne i jak wdrożyć statystyki, zwłaszcza do strony na WordPressie. A może masz już zainstalowane statystyki, ale chcesz się upewnić, czy korzystasz z nich w sposób zgodny z wymaganiami prawnymi? Z pomocą tego artykułu dowiesz się, dlaczego […]

Czytaj dalej
idealna strona internetowa kontakt

Idealna firmowa strona „Kontakt”

Czytaj dalej
Przeglądarki na stronach zabezpieczonych SSL wyświetlają ikonkę kłódki przy adresie strony

SSL – co to jest? Jaki certyfikat SSL wybrać?

Jeśli zadajesz sobie pytanie: Co to jest certyfikat SSL? Czym się różni protokół http od https? Dlaczego i kiedy warto wdrożyć certyfikat SSL? Jakie są typy certyfikatów SSL i który wybrać? to ta infografika jest właśnie dla Ciebie: Chcesz wdrożyć certyfikat SSL na swojej stronie? Zapraszamy do kontaktu  

Czytaj dalej
Strony na Wordpressie

Strona na WordPressie

WordPress to najpopularniejszy na świecie CMS, czyli system służący do zarządzania stroną internetową (po angielsku Content Management System, to skrócie CMS). W tym artykule dowiesz się1 JAK ZACZĄĆ?2 DLACZEGO WORDPRESS?2.1 Używany przez wielu na całym świecie2.2 Ekonomiczny2.3 Łatwy w obsłudze2.4 Ułatwia pozycjonowanie strony www3 ILE TO KOSZTUJE?4 BEZPIECZEŃSTWO4.1 Dlaczego trzeba dbać o bezpieczeństwo WordPressa?4.2 Jak zadbać o bezpieczeństwo WordPressa?4.3 Jak często trzeba aktualizować oprogramowanie Twojej strony opartej o WordPressa? […]

Czytaj dalej
Jak dodać video na swoją stronę www?

Jak dodać video na swoją stronę www?

Video jest świetnym medium w content marketingu. Wciąga użytkowników mocniej, niż w treści tekstowe. Są dużo większe szanse, że użytkownicy obejrzą cały lub prawie cały film, niż że przeczytają cały artykuł. Video jest też świetnym sprzedawcą. Film o produkcie może zwiększyć intencje zakupowe aż o 85%. W tym artykule dowiesz się1 Jak zacząć?2 Co zyskasz?3 Jak umieścić swój film na youtube?4 Jak wgrać swój film […]

Czytaj dalej
Materiały marketingowe, biurowe

Księga znaku i identyfikacji wizualnej online

W tym artykule dowiesz się0.1 Co to jest CI online?0.2 Takie rozwiązanie dalej będziemy nazywać właśnie CI online. 0.3 Jeżeli jednak zdecydowałeś się czytać dalej i chcesz pogłębić temat, zerknij czego dokładnie dowiesz się z poniższego artykułu:1 LISTA POSIADANYCH MATERIAŁÓW1.1 Identyfikacja wizualna:1.2 Materiały biurowe:1.3 Marketing/sprzedaż:1.4 Oznakowanie obiektów:1.5 Oznakowanie pojazdów:1.6 Gadżety:1.7 Media społecznościowe:2 CZEGO BRAKUJE?3 JAK STWORZYĆ CI ONLINE?4 UTRZYMANIE CI ONLINE Co to jest […]

Czytaj dalej
Kluczowe działania dla pozycjonowania w 2018

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie, to zbieranie wartościowych punktów w oczach Google. Im więcej punktów otrzyma Twoja strona, tym będzie wyżej w wynikach wyszukiwania po określonych słowach i frazach kluczowych. W ramach pozycjonowania optymalizuje się samą stronę (działania SEO – Search Engine Optimization) oraz pozyskuje linki poza stroną. W tym artykule dowiesz się1 JAK ROZKOCHAĆ GOOGLE W STRONIE?2 A KONKRETNIE?2.1 Mierz efekty2.2 Nigdy tego nie rób3 DLACZEGO WARTO ZADBAĆ O pozycjonowanie Z NAMI?4 […]

Czytaj dalej

Narzędzia przydatne w SEO

Search Console –  jest to bezpłatna usługa od Google, która pomaga obserwować/monitorować i dbać o pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Z użyciem tego narzędzia możemy zobaczyć, jak Google widzi Twoją witrynę, oraz zoptymalizować ją, by osiągnęła dobrą pozycję w rankingu wyników wyszukiwania. Więcej o Search Console przeczytasz tutaj. SearchMetrics – ogólna popularność w internecie w stosunku do konkurencji, wartość ruchu SEO najpopularniejsze słowa. SEMstore – jakich słów używają klienci, aby Cię znaleźć, […]

Czytaj dalej
SEO - optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe

SEO w pigułce

SEO to skrót od frazy w języku angielskim: Search Engine Optimization, czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe, a przede wszystkim Google, gdyż z tej korzysta najwięcej użytkowników. W tym artykule dowiesz się1 Za co Google polubią Twoją stronę?2 Jakie działania możesz podjąć samodzielnie?3 Dla kogo ważne jest SEO lokalne?4 Dlaczego warto zadbać o SEO z nami? Za co Google polubią Twoją stronę? Po pierwsze strona musi być dostępna dla […]

Czytaj dalej

Analiza techniczna serwisu

Analiza techniczna Twojego serwisu jest czynnością bazową w procesie pozycjonowania. Dobrze przeprowadzona analiza pomaga stworzyć plan pozycjonowania Twojej strony. Działanie bywa też często częścią audytu SEO. Zakres analizy technicznej Testujemy i optymalizujemy nawigację i linki w witrynie. Sprawdzamy kompletność i związek tytułu i opisu strony oraz obrazków z jej zawartością. Tworzymy mapy serwisu, sprawdzamy poprawność pliku robots.txt, znaczników meta. Oznaczamy dane adresowe firmy w sposób rozpoznawalny dla wyszukiwarek. Sprawdzamy i uzupełniamy […]

Czytaj dalej
Close
Go top