Exit

Opieka, rozwój i wsparcie

Zaopiekujemy się Twoją stroną, zadbamy o jej rozwój, udzielimy wsparcia

A wszystko po to, abyś optymalnie wykorzystał kanał internetowy do zwiększenia swojej sprzedaży i utrzymania przewagi nad swoją konkurencją.

Korzyści dla przedsiębiorcy ze stałej współpracy

  • Zadbamy, aby Twój serwis był zgodny ze standardami, a Twoje dane bezpieczne.
  • Będziemy mieć Twój serwis na oku, aby był ciągle aktualny i wspierał Twoją sprzedaż.
  • Wesprzemy Cię w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Zaopiekujemy się Twoim serwisem, aby osiągał jak najlepsze efekty w pozycjonowaniu.
  • Będziemy Cię motywować do realizacji uzgodnionych zadań z zakresu marketingu internetowego.

ZAKRES, terminy I CENY USŁUG

  • aktualizujemy oprogramowanie CMS i jego elementy;
  • tworzymy regularne kopie bezpieczeństwa Twojej strony (pliki, baza danych) na Twoim lub oddzielnym koncie hostingowym (backup);
  • wprowadzamy poprawki i uzgodnione zmiany;
  • zajmujemy się pozycjonowaniem i SEO;
  • aktualizujemy i rozbudowujemy zawartość podstron, działów;
  • przeprowadzamy audyty SEO i spójnej komunikacji;
  • tworzymy strony wielojęzyczne z wykorzystaniem pluginu WPML (for English speakers: we can develop and support multilingual sites with WPML);
  • instruujemy, szkolimy w obrębie użytkowania CMSa;
  • udzielamy konsultacji i doradzamy (na spotkaniu, telefonicznie, online);
  • przygotowujemy treści do strony (copywriting, copyproofing);
  • analizujemy wprowadzenie nowych rozwiązań do wdrożonego projektu i opracowujemy wyceny;
  • przeprowadzamy lifting logo lub projektujemy nowe;
  • tworzymy księgę znaku i identyfikacji wizualnej online;
  • zajmujemy się naprawą błędów;
  • zalecamy dalsze postępowanie przy rozwiązaniu problemów;
  • w razie potrzeby dokonujemy zmian środowiska hostingowego;
  • pośredniczymy w kontakcie z osobami i podmiotami trzecimi w obrębie działań przy stronie;
  • tworzymy, prowadzimy i uaktualniamy specyfikacje/dokumentację projektową;
  • przesyłamy podsumowanie danego roku i wspólnie planujemy kolejny.

Standard WEBEST

  • Dostępność i reakcja – Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. Przyjmujemy zgłoszenia emailowo lub telefonicznie. Zgłoszenia planujemy do realizacji i staramy się je wykonywać na bieżąco lub po uzgodnieniu z Tobą konkretnego terminu. Reagujemy na krytyczne i pilne problemy w ramach naszych godzin pracy, możliwości i zasobów, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin.
  • Aktualizacja oprogramowania – Raz w miesiącu aktualizujemy oprogramowanie Twojej strony do najnowszych wersji. Po aktualizacji sprawdzamy, czy strona i jej wybrane elementy są dostępne (np. formularz, captcha) oraz sprawdzamy, czy działają jej elementy np. wyświetlanie zdjęć, SSL.
  • Abonament obejmuje aktualizację WordPressa i wtyczek. Aktualizujemy także motyw graficzny, o ile nie pociąga to za sobą konieczności wdrożenia dużych zmian. W ramach abonamentu rozwiązujemy drobne problemy wynikłe podczas aktualizacji oprogramowania, dla innych problemów prześlemy rekomendację zmian/rozwiązań oraz wycenę ich wprowadzenia.
  • Kopia zapasowa strony – Raz w miesiącu sprawdzamy, czy tworzą się kopie zapasowe wg ustalonego harmonogramu. Kopie zapasowe są zapisywane na Twoim serwerze oraz dodatkowa kopia na zewnętrznym serwerze.
  • Monitorowanie i zabezpieczanie – Monitorujemy: zgłoszenia dotyczące bezpieczeństwa i indeksowania przez Google z Google Search Console; zabezpieczenia; aktualność oprogramowania; podstawowe statystyki; szybkość wgrywania się strony; zgłoszenia dotyczące integracji (jeśli dotyczy np. z Google Maps, Facebook, Google Analytics, Google Ads. Dbając o Twoje bezpieczeństwo raz w miesiącu zmieniamy nasze hasło dostępowe do administracji Twoją stroną.
  • Raportowanie – Raz w miesiącu otrzymasz od nas raport, w którym podsumujemy: zabezpieczenia, aktualność oprogramowania, wykonane kopie zapasowe, podstawowe statystyki, szybkość wgrywania się strony. Jeżeli wystąpiły problemy, to przekażemy informacje, jakie widzimy rozwiązania.
  • Dokumentacja i instrukcje – Na bieżąco aktualizujemy instrukcje, które są dostępne na kokpicie po zalogowaniu do WordPressa. Przechowujemy dokumentację niezbędną do utrzymania i rozwoju serwisu, m.in. specyfikację wdrożenia, zadania testowe.

Współpraca

Opiekę prowadzimy dla klientów, dla których uprzednio wdrożyliśmy stronę internetową. Znamy wdrożenie i zastosowane w nich rozwiązania.

Jeżeli nie mieliśmy jeszcze okazji współpracować, to znaczy, że nie znamy Twojej strony. Nie wiemy dla kogo i w jakim celu została wykonana. Nie możemy też bez analizy przejąć rozwiązań jakie zostały przez poprzedników zastosowane. Dlatego na początek proponujemy przeprowadzenie audytu. Musimy poznać w jakim jesteś teraz momencie i przemyśleć dokąd możemy Cię poprowadzić.

Jeżeli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem audytu – sprawdź nasz cennik oraz skontaktuj się z nami. Poszukamy pierwszy wolny termin i zabookujemy nasz czas i zasoby, aby pokazać Tobie gdzie jesteś i gdzie być możesz.

Aby odczuć wymierne korzyści z naszych usług w zakresie opieki nad stroną – rekomendujemy zaplanować działania na minimum rok.

Close
Go top