Exit

Polski producent mebli potrzebował wsparcia w rekrutacji i zwiększenia rozpoznawalności na lokalnym rynku pracy oraz zapewnienia wiarygodności wśród potencjalnych partnerów biznesowych.

Warsztaty

Warsztat - opracowanie głównego komunikatu markiWarsztat - opracowanie strategii zawartości marketingowejWarsztat - opracowanie planu zawartości strony firmowej

Na warsztatach spotkaliśmy się z kierownictwem oraz szefami najważniejszych działów firmy, aby wspólnie wypracować:
strategię zawartości marketingowej
osobowość marki i wytyczne do treści
główny komunikat marki
plan zawartości nowej strony WWW.

Strona firmowa

Dla realizacji celów biznesowych zaprezentowaliśmy na stronie:
rzetelne informacje o firmie i jej wartościach
autentyczne zdjęcia obrazujące pracę w fabryce
bieżące ogłoszenia rekrutacyjne
formularze rekrutacyjne
ofertę dla partnerów biznesowych z czytelnym nawołaniem do akcji.

Strona firmowa producenta mebli

Opieka i marketing internetowy

Profesjonalizm, szybka reakcja, inicjatywa we współpracy

Marta Kędzia-Skrzypczak, HR Manager, Zaparoh Sp. z o.o., Zaparoh.com

Wyświetlenia i wejścia w Google przed i po publikacji strony

* na ważne dla biznesu zapytania związane z rekrutacją pracowników, dane z 8 miesięcy

Strona firmowa wspierająca w rekrutacji
Firmowa responsywna strona

W ramach opieki nad stroną WWW i wsparcia w marketingu online:
ustaliliśmy strategię działań na Facebooku
aktualizujemy oprogramowanie strony
zabezpieczamy i dbamy o kopie zapasowe
aktualizujemy zawartość strony
monitorujemy i analizujemy skuteczność działań marketingowych.

Close
Go top