Kiedy warto wykonać audyt
Wykonamy
audyt techniczny
Pomożemy ogarnąć sytuację i zarekomendujemy dalsze przemyślane kroki
Z audytu dowiesz się, jaki jest stan Twojej witryny co rekomendują specjaliści od WordPress i marketingu:

Korzyści z audytu technicznego
W ramach audytu
przetestujemy
Zabezpieczenia
Sprawdzimy, czy serwis jest zabezpieczony, niezainfekowany.
Czy korzysta z aktualnego oprogramowania?
Czy automatycznie tworzy się kopia zapasowa?
Czy korzysta z szyfrowanego połączenia (SSL) w poprawny sposób?
Jeśli nie, to każdego dnia ryzykujesz utratę witryny i/lub reputacji.
Zweryfikujemy również, czy w serwisie są zbędne wtyczki lub motywy, które niepotrzebnie obciążają i spowalniają witrynę, a nieaktualizowane zwiększają ryzyko włamania.
Responsywność
Czy na smartfonach można łatwo przeglądać wszystkie treści?
Sprawdzimy również, czy witryna optymalnie wykorzystuje duże ekrany.
Czy można wygodnie korzystać z nawigacji?
Jeśli nie, to użytkownicy mogą nawet nie dotrzeć tam, gdzie chcesz ich zaprowadzać.
Szybkość witryny
Sprawdzimy, czy strona otwiera się szybko, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.
Jeśli już jest problem z szybkością witryny, to Google może witrynę gorzej pozycjonować, a niecierpliwi użytkownicy rezygnować z jej przeglądania.
Dorzucanie nowych funkcjonalności może tylko pogorszyć wyniki.
Wtyczki i funkcjonalność
Przygotowując się do stałej opieki ustalamy, co jest niezbędne i jakie komponenty za to odpowiadają.
Zbieramy zespół audytorów od bezpieczeństwa, WordPressa, optymalizacji dla wyszukiwarek i marketingu i proponujemy rozwiązania do zgłoszonych zmian w serwisie.
Możliwość wprowadzania zmian
Poprawnie zainstalowany WordPress i motyw umożliwiają wprowadzanie zmian w treści, nawigacji, widgetach oraz aktualizowanie dodatków poprzez panel administracyjny. Niestety spotykamy się z instalacjami, gdzie te użyteczne funkcjonalności są zablokowane i administrator, nawet z dobrymi chęciami nie może za wiele zdziałać.
Jeśli serwis korzysta z gotowego motywu, który jest aktualizowany przez jego autora powinien być wdrożony tak, żeby móc go aktualizować oraz dostosowywać do swoich potrzeb. Sprawdzimy, czy został tak wdrożony. Jeśli nie, wszelkie dostosowania motywu będą ginąć przy każdej jego aktualizacji.
SEO
Sprawdzimy, czy witryna wyświetla się w wyszukiwarce Google oraz zweryfikujemy podstawowe parametry optymalizacji dla wyszukiwarek, zwłaszcza pod kątem urządzeń mobilnych.
Jeśli witryna ma z tym problemy, to utrudnia zainteresowanym użytkownikom dotarcie do oferty lub informacji, których poszukują.
Cookies
Sprawdzimy, czy witryna wyświetla się w wyszukiwarce Google oraz zweryfikujemy podstawowe parametry optymalizacji dla wyszukiwarek, zwłaszcza pod kątem urządzeń mobilnych.
Jeśli witryna ma z tym problemy, to utrudnia zainteresowanym użytkownikom dotarcie do oferty lub informacji, których poszukują.
A co mówią
zadowoleni klienci po audycie
Szybkość reakcji, dokładność i rzetelność w przekazywaniu informacji
Zmiana była dla oka niewidoczna, jednak bardzo niezbędna dla poprawnego funkcjonowania serwisu i jego bezpieczeństwa.
Anna Gołembska, Dyrektor Marketingu i PR
voyagergroup.pl
Cena audytu technicznego
Realizację audytu technicznego rozliczamy godzinowo.
Czas pracy zależy od złożoności serwisu. Zwykle zajmuje nam kilka godzin na jeden serwis WWW.
Audyt wykonujemy w ramach przygotowania do objęcia serwisu opieką lub projektowania nowego serwisu.
Chcesz dowiedzieć się
czy Twoja strona firmowa jest gotowa do rozwoju?
Zacznij od zgłoszenia swoich potrzeb.
Wypełnij wszystkie pola.
Administratorami danych osobowych są współwłaścicielki s.c. WEBEST Danuta Stawarz, Magdalena Czekała. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności.