Opieka nad stroną na WordPress
FAQ / najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania dotyczące
elementów podstawowych
w ramach WEBESTowej opieki abonamentowej
Co to jest “malware”?
Co oznacza “Monitorowanie, czy są aktualizacje płatnych dodatków”?
Co to jest “Google Search Console”?
Dlaczego należy monitorować zgłoszenia z Google Analytics, Google Maps lub z Facebooka?
Dlaczego trzeba monitorować wykonywanie kopii zapasowej na zewnętrznym serwerze?
Co oznacza wsparcie dla konta rozliczeniowego za usługi Google Cloud?
Na czym polega wsparcie przy aktualizacji oprogramowania serwera (PHP)?
Do czego służą zadania testowe?
Co to są płatne dodatki na mojej stronie?
Do czego potrzebny jest WPML?
Do czego potrzebny jest ACF PRO?
Po co mi SSL?
Dlaczego muszę odnawiać SSL?
Do czego potrzebny jest audyt bezpieczeństwa i aktualizacja zabezpieczeń?
Czym różni się audyt bezpieczeństwa od aktualizacji zabezpieczeń?
Najczęściej zadawane pytania dotyczące
elementów uzupełniających
w ramach WEBESTowej opieki abonamentowej