Kiedy warto wykonać audyt
Wykonamy
audyt techniczny
Pomożemy ogarnąć sytuację i zarekomendujemy dalsze przemyślane kroki
Z audytu dowiesz się, jaki jest stan Twojej witryny i co rekomendują specjaliści od WordPress i marketingu:
Korzyści z audytu technicznego
W ramach audytu strony na WordPress
przetestujemy
Zabezpieczenia
Sprawdzamy, czy serwis jest zabezpieczony, niezainfekowany.
Czy korzysta z aktualnego oprogramowania?
Czy korzysta z szyfrowanego połączenia (SSL) w poprawny sposób?
Weryfikujemy również, czy w serwisie są zbędne wtyczki lub motywy, które niepotrzebnie obciążają i spowalniają witrynę, a nieaktualizowane zwiększają ryzyko włamania.
Możliwość wprowadzania zmian
Poprawnie zainstalowany WordPress i motyw umożliwiają wprowadzanie zmian w treści, nawigacji, widgetach oraz aktualizowanie dodatków poprzez panel administracyjny. Niestety spotykamy się z instalacjami, gdzie te użyteczne funkcjonalności są zablokowane i administrator, nawet z dobrymi chęciami nie może za wiele zdziałać.
Jeśli serwis korzysta z gotowego motywu, który jest aktualizowany przez jego autora powinien być wdrożony tak, żeby móc go aktualizować oraz dostosowywać do swoich potrzeb. Sprawdzamy, czy został tak wdrożony. Jeśli nie, wszelkie dostosowania motywu będą ginąć przy każdej jego aktualizacji.
Wtyczki i funkcjonalność
Ustalamy, co jest niezbędne i jakie komponenty za to odpowiadają, a czego można się pozbyć.
Zbieramy zespół audytorów od bezpieczeństwa, WordPressa, optymalizacji dla wyszukiwarek i marketingu i proponujemy rozwiązania do zgłoszonych zmian w serwisie.
SEO
Sprawdzamy, czy witryna wyświetla się w wyszukiwarce Google oraz weryfikujemy podstawowe parametry optymalizacji dla wyszukiwarek.
Jeśli witryna ma z tym problemy, to utrudnia zainteresowanym użytkownikom dotarcie do oferty lub informacji, których poszukują.
Szybkość witryny
Sprawdzamy, czy strona otwiera się szybko, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych.
Jeśli witryna jest wolna, to Google może witrynę gorzej pozycjonować, a użytkownicy rezygnować z jej przeglądania.
Cookies
Przeanalizujemy, czy witryna korzysta z cookies, spełniając obowiązki wynikające z przepisów prawnych.
Responsywność
Czy na smartfonach można łatwo przeglądać wszystkie treści?
Czy witryna optymalnie wykorzystuje duże ekrany.
Czy można wygodnie korzystać z nawigacji?
Hosting
Upewniamy się, czy usługa hostingowa pozwoli utrzymać Twój serwis w standardach i umożliwi planowany rozwój.
Satysfakcja z usługi
Nasi klienci są bardzo zadowoleni i chętnie nas polecają.
A co mówią
zadowoleni klienci po audycie
Szybkość reakcji, dokładność i rzetelność w przekazywaniu informacji
Zmiana była dla oka niewidoczna, jednak bardzo niezbędna dla poprawnego funkcjonowania serwisu i jego bezpieczeństwa.
Anna Gołembska, Dyrektor Marketingu i PR
voyagergroup.pl
Profesjonalna firma, komunikacja
Wiem co mam robić i co z czego wynika. Mam klarowny harmonogram działań i płatności. Nawet jak nie rozumiem niektórych branżowych określeń to wy z łatwością je tłumaczycie. Mówicie również co jest ważne, a co mniej istotne.
Malwina Uznańska, właścicielka Ogrodu Łobzów
ogrod.krakow.pl, officeplant.pl
Cena audytu technicznego
Realizację audytu technicznego rozliczamy godzinowo.
Czas pracy zależy od złożoności serwisu. Zwykle zajmuje nam kilka godzin na jeden serwis WWW.
Audyt wykonujemy w ramach przygotowania do objęcia serwisu opieką lub przygotowania do migracji przy modernizacji serwisu.
POROZMAWIAJMY O TWOJEJ STRONIE
Podaj swoje namiary, żebyśmy mogli się skontaktować i omówić Twoje potrzeby.
Administratorami danych osobowych są współwłaścicielki s.c. WEBEST Danuta Stawarz, Magdalena Czekała. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności.