Przywracanie chorym na cukrzycę wolności od bólu, komfortu życia, mobilności i niezależności.

drmajpodochirurgia.pl

  • Z czym klient przyszedł

Strona internetowa  Dr Maj – przedsiębiorczyni z misją – od dłuższego czasu nie była aktualizowana, przez słabe wsparcie jej wykonawcy.
Zawarte na niej informacje o zespole były nieaktualne, a sama witryna przestała pełnić swoją funkcję:

  • słabo zachęcała do umawiania wizyt, zwłaszcza u pozostałych specjalistów zespołu Dr Maj,
  • nie wyświetlała się w wyszukiwarkach na ważne dla marki słowa kluczowe,
  • nie odzwierciedlała realnych działań ani wartości marki.

Ponadto przedsiębiorczyni trudno było aktualizować stronę.

  • Oczekiwania
  • Wsparcie w podjęciu decyzji dotyczących wizerunku i marki.
  • Opracowanie strony firmowej, która będzie wspierać sprzedaż poprzez umawianie wizyt do wszystkich specjalistów, pozyskanie nowych odbiorców szkoleń, zapisy na newsletter.
  • Budować markę eksperta wśród pacjentów i specjalistów, którzy spotykają pacjentów z cukrzycą.

Planowanie strategiczne i projektowanie treści

Dzięki efektywnej wspólnej pracy warsztatowej:

  • Ustaliliśmy długofalową strategię marki, w tym opracowaliśmy kluczowy komunikat, ustaliliśmy wytyczne do treści, ustaliliśmy strategię do content marketingu i redystrybucji treści – aby w sposób efektywny wykorzystywać komunikację we wszystkich kanałach dotarcia do klienta. 
  • Opracowaliśmy plan zawartości dla strony: ustaliliśmy, co nadaje się do pozostawienia na stronie, co trzeba dopracować, co trzeba dodać, jak poukładać zawartość, żeby skuteczniej promować usługi i ułatwić użytkownikom dotarcie do wartościowych treści wg potrzeb grup docelowych. 
  • Ustaliliśmy, jakie użyć mikro-automatyzacje, narzędzia i integracje dla prowadzenia efektywnego marketingu i obsługi klienta. 
  • Ustaliliśmy priorytety, plan wdrożenia i rozwoju strony i marketingu – aby podjąć świadome decyzje, co kiedy wdrażać, biorąc pod uwagę zasoby ludzkie i budżetowe.

Firmowa strona WWW

łatwa do edycji dzięki WordPress

Wdrożyliśmy stronę, która wspiera w sprzedaży poprzez:

  • prezentację zespołu specjalistów,
  • opisy problemów pacjentów z propozycjami na ich rozwiązanie,
  • czytelne, bezpośrednie linki do umawiania wizyt online,
  • zintegrowany kalendarz szkoleń dla specjalistów,
  • responsywny design,
  • dane kontaktowe z mapką dla ułatwienia kontaktu i dojazdu do przychodni.

Efekty

pozycjonowanie i wsparcie w sprzedaży

Modernizacja strony firmowej dla przychodni
Porównanie danych z Google Search Console z 28 dni sprzed i po 6 miesiącach od publikacji zmodernizowanej strony

Opinia

po roku od modernizacji strony

Wybór WEBEST do zbudowania na nowo mojej strony był strzałem w dziesiątkę. Mamy bardzo duży ruch, także w zapisach pacjentów. Ledwo się wyrabiamy z przyjęciami.

Dzięki Wam w ciągu 3 miesięcy udało się uporządkować chaos materiałów, zebrać pomysły, luźne wątki, plany i podporządkować je naszej misji. To była rewolucja! Pozytywna. Dziękuję.

Magdalena Maj
właścicielka kliniki Dr Maj profilaktyka i leczenie stopy cukrzycowej

Opieka i wsparcie

do strony na WordPress, SEO

Na bieżąco wspieramy przedsiębiorczynię w utrzymaniu strony, aby była użyteczna dla odbiorców, przyjazna dla Google, bezpieczna i w standardach. Dzięki temu strona cały czas wspiera w sprzedaży. 

Stała opieka i bezproblemowy kontakt z Zespołem, dają mi poczucie bezpieczeństwa i pewność, że strona spełnia swoje zadania. Polecam!

Magdalena Maj
właścicielka kliniki Dr Maj profilaktyka i leczenie stopy cukrzycowej

 

Podoba Ci się takie podejście?

Zapraszamy do współpracy

Zaprojektujemy stronę firmowązaopiekujemy się Twoją stroną na WordPress.

Zobacz również inne

Realizacje w portfolio WEBEST