Praca
z WEBEST
Od 2006 roku tworzymy strony firmowe i zapewniamy rzetelną opiekę.
Na biznesy naszych klientów patrzymy szeroko, dobieramy przemyślane, dopasowane rozwiązania, stosujemy dobre praktyki i ubieramy w piękny design.
Często sięgamy do fundamentów marketingu.
A zawsze planujemy, dzięki czemu każdy wie co i po co ma robić.
Dołącz do nas!
Skupiamy freelancerów do długofalowej współpracy, zapewniając stałe zlecenia, dobrze rozkminione wymagania klienta, jasne oczekiwania co realizacji zleceń.
Wspieramy rozwój specjalizacji i mocnych stron i jednocześnie zapewniamy wsparcie zespołu w pozostałych rolach np. sprzedaży, obsłudze klienta, organizacji i innych.
Jasne kryteria akceptacji, uczciwe wyceny oraz fantastyczna atmosfera pracy – to zdecydowanie najmocniejsze zalety współpracy z Webest. Ze strony developera równie cenne jest to, że może skupić się wyłącznie na realizacji zadań, wszystkie wymagania są zawsze sprecyzowane i określone z klientem wcześniej. Jednocześnie zawsze można wnieść swoje trzy grosze, proponować lepsze i bardziej innowacyjne, pod kątem technologicznym lub biznesowym, rozwiązania.
Mateusz Soroka, webdeveloper
Kogo szukamy
Naszym klientom dajemy wsparcie programistyczne, graficzne, marketingowe, techniczne oraz poczucie zaopiekowania.
W projektach pracujemy z klientami warsztatowo, pomagamy podejmować decyzje biznesowe, tak aby ich strony firmowe wspierały ich w sprzedaży. Często wyręczamy w podejmowaniu decyzji technicznych.
Chcemy przyciągać do współpracy i wspierać ludzi, którzy aktywnie nam w tym pomogą.
Wartości WEBEST w działaniu
Rzetelność
Zadowolenie klienta osiągamy przez realizację potrzeb jego biznesu i jego użytkowników.
Podstawą jest dobry plan, zwłaszcza jeśli projekt jest “na wczoraj”.
Zanim zaczniemy wdrażać, upewniamy się, że planowane rozwiązanie ma sens i może zadziałać u danego klienta i przeznaczone są rozsądne zasoby.
Dbamy o dobrą komunikację z klientami oraz stawiamy na samoorganizację. Terminy ustalamy wspólnie. Przestrzegamy ich w pracy i płatnościach.
Dbamy o spełnianie obowiązków prawnych, więc nie obywa się bez szczypty papierologii.
Szukamy sposobów na jak najbardziej efektywną pracę: ustalamy i spisujemy wymagania, korzystamy ze standardów, optymalizujemy procedury dla powtarzalnych zadań, dbamy o bezpieczeństwo.
Ciągle uczymy się i wdrażamy nowe rozwiązania, standardy, trendy.
Indywidualne podejście
Dzielimy się pracą tak, żeby każdy mógł realizować ciekawe dla siebie zadania i rozwijać swoje mocne strony.
Coś jest niejasne i sprawia problem? Wyjaśniamy, wzajemnie się uczymy albo szukamy osoby, która zajmie się tą częścią.
Każdy przychodzi ze swoim zasobem wiedzy i doświadczenia, co doceniamy poprzez indywidualne stawki, corocznie aktualizowane.
Partnerstwo na lata
Zakładamy, że im skuteczniej pomożemy klientom w ich sprzedaży, tym chętniej będą z nami współpracować. Dlatego stawiamy na edukację i wzajemne zrozumienie, szukamy a potem wdrażamy przemyślane rozwiązania, które będą efektywne długoterminowo.
Optymalizujemy swoją pracę na podstawie wniosków zespołu z retrospektyw i analiz raportów.
Stawiamy na transparentność, zwłaszcza w trudnych sytuacjach.
Zasady współpracy
- Szanujemy pracę swoją i innych.
- Każdy ma swoją rolę i specjalizacje. Równocześnie ma szerszą perspektywę jak działa rynek.
- Wykorzystujemy dobre wzorce i nowe trendy.
- Oczekujemy pomysłów na usprawnienia, pomocy w określaniu kryteriów jakościowych (zwłaszcza w obszarze swojej specjalizacji), wyznaczania kierunków rozwoju.
- Wspólnie ustalamy terminy realizacji. Każdy wyznacza swoje terminy dostępności i urlopów.
- Chcemy pozyskiwać do współpracy lepszych od siebie.
- Zakładamy, że każdy rozwija się sam dla siebie, chętnie podejmuje wyzwania.
Miałem problem kiedy Magda poprosiła mnie o opinię… No bo jak można podsumować kilkanaście lat współpracy w jednym czy dwóch zdaniach? Myślę, że najlepiej samemu się przekonać, że wartości, którymi kierują się dziewczyny wobec swoich klientów to nie są tylko slogany reklamowe. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwałej relacji zawodowej opartej na zaufaniu i profesjonalizmie to WEBEST jest do tego odpowiednim miejscem.
Łukasz Lisiak, webdeveloper
Jak współpracujemy?
Praca zdalna
Pracujemy zdalnie we własnych lokalizacjach oraz na własnym sprzęcie i oprogramowaniu. To wymaga od nas samodyscypliny i wysokiej samoorganizacji pracy. Tak pracujemy od założenia firmy. Można więc powiedzieć, że będziesz mieć do czynienia z weteranami w tej materii 😉
Dla klientów jesteśmy dostępni w godzinach 9-17:00 od poniedziałku do piątku. Też w tych godzinach chcemy komunikować się wewnętrznie. Stosujemy life-work-balance, szanujemy czas offline. Nie pracujemy w weekendy i planujemy zastępstwa na wakacje.
Mam nadzieje, że nasze ścieżki się jeszcze kiedyś zejdą, bo bardzo miło się z wami pracuje 🙂
Ewa Borowska, grafik
Zespół
Jesteśmy zespołem specjalistów.
W każdym projekcie biorą udział minimum dwie osoby, które dobieramy na podstawie kompetencji.
W zależności od rodzaju i wielkości projektu pracujemy w rolach:
- koordynator projektów/opieki, który kontaktuje się z klientem oraz wydobywa od niego potrzeby i feedback
- inżynier wymagań i strateg, który odgrywa ogromną rolę w skutecznym planowaniu projektów
- webmaster, który odpowiada za bezpieczną instalację i konfigurację oprogramowania stron naszych klientów
- webdesigner, który projektuje pod WordPressa
- webdevelowerzy, biorą udział w większych i mniejszych projektach, dbają o aktualizacje oprogramowania oraz rozwiązują problemy związane z utrzymaniem oprogramowania, optymalizacjami, itp.
- tester, który wyłapie błędy, żeby klienci nie tracić cennego biznesowego czasu na ich zgłaszanie
- oraz asystentka, która dopilnuje formalności i potwierdzeń.
Widzisz siebie w którejś z ról?
Chcesz wiedzieć więcej o właścicielkach spółki WEBEST? Skocz tutaj.
Komunikacja
Korzystamy z narzędzia online do prowadzenia i zarządzania projektami. Tam też mierzymy czas przy poszczególnych zadaniach, aby dalej móc swoją pracę raportować zarówno dla klienta jak również siebie pod kątem rozliczeń i nabierania doświadczenia do przyszłych wycen.
W komunikacji dodatkowo wspomagamy się komunikatorem, video call’ami oraz telefonicznie, aby przy realizacji zadań uniknąć nieporozumień.
Dobrze przygotowana dokumentacja oraz materiały dla realizacji poszczególnych zadań to nasz powód do dumy, przez który współpracujący chcą brać od nas kolejne zlecenia. Wykorzystujemy narzędzia online od Google.
Przeprowadzamy retrospektywy wewnętrzne. Z nich wyciągamy wnioski, usprawniamy procesy, komunikację i rozwijamy swoje mocne strony.
Terminowość
Może dlatego, że wszystko mamy mocno poukładane i zaplanowane nie ma wielu pożarów, a Ty jako osoba współpracująca nie będziesz zrywany nad ranem albo w weekend, aby coś pilnie dla klienta przygotować. To się ceni.
Terminy na zadania uzgadniamy wspólnie.
Nie potrzebujemy poganiania, że już czas na wypłatę.
Wiemy, że w małych biznesach płynność i stabilność finansowa jest ważna.
Dobre planowanie to też ich mocna strona, dzięki temu bez problemu, mogę kończyć projekty w terminie.
Piotr Kunicki, webdeveloper
Jak zlecamy?
Otrzymujesz zadanie z konkretnymi wytycznymi i materiałami niezbędnymi do ich wykonania.
Jeżeli będziesz pracować na stanowisku webmastera, webdesignera czy programisty, to nie będziesz musiał samodzielnie wydobywać ich od klienta, nie będziesz musiał też z nim negocjować ani ponaglać o informacje zwrotne i akceptacje.
W zależności od rodzaju zlecenia umawiamy się na stawkę godzinową lub fixed price.
Preferujemy rozliczenie z dołu każdego miesiąca na podstawie wystawianej nam faktury.
Chcesz nawiązać z nami współpracę?
Obserwuj nas na LinkedIn. Dajemy tam znać o otwartych rekrutacjach.
Możesz też wysłać swoją propozycję współpracy: