Exit

Każdego ranka w ponad 150 metropoliach na całym świecie, prawie 19 milionów mieszkańców przemierza ulice i korzysta z komunikacji miejskiej, trzymając w ręku METRO. Czytają. Są młodzi, wykształceni i podążają za trendami. To dla nich tworzyliśmy angażujące kampanie internetowe, które bawiły, inspirowały i edukowały.
Zadania otrzymaliśmy od największego na świecie międzynarodowego wydawcy prasy codziennej.

Konkursy

Lady Gaga i Karl Lagerfeld spotkali się ze zwycięzcami konkursów przy okazji redagowania specjalnych wydań Metro.
Akcje konkursowe bazowały na Platformie Competizer.

Konkursy internetowe
Konkurs tekstowy

Tysiące internautów walczyło o fantastyczne nagrody, w tym lot w kosmos wahadłowcem SXC (Space Expedition Corporation)!

Gazeta przyszłości zredagowana przez internautów

Gazeta przyszłości redagowana przez internatów z całego świata.

Konkurs tekstowy

Globalny konkurs fotograficzny

Webest have proven a solid partner over the years. The Photo Challenge website has been evolving through last 4 years, to meet the challenge to create a flexible platform easy to implement by Metros across 4 continents, and meet our readers needs.

Peter Talecki, Global Brand Manager Metro International SA

Globalny konkurs fotograficzny

Najlepsze kreatywne reklamy na świecie – Metro Global Creative Awards

Metro Print Awards - reklamy prasowe, dyplomy, logo, katalog

Statystyki konkursów

26

Wersji językowych

Konkursów

500 tysięcy

prac konkursowych

30 milionów

odsłon

Mailingi

Mailingi konkursowe, do wewnętrznej komunikacji, z aplikacji…

Mailingi dla Metra

Bannery internetowe

Bannery internetowe

Aplikacje

Aplikacja na Facebooka – Quiz

Aplikacja na Facebooka - Quiz

Życzenia od redaktorów całego świata

Życzenia od redaktorów całego świata

Aplikacja wspierająca pracę handlowców

Aplikacja wspierająca pracę handlowców

Opieka i wsparcie

Pracowaliśmy online z ponad 20 marketerami z różnych krajów, z 4 kontynentów, uwzględniając ich różnorodne podejście do komunikacji, czasu pracy oraz lokalnych zwyczajów. I daliśmy radę!

Planowaliśmy. Tworzyliśmy harmonogramy. Pilnowaliśmy terminów. Raportowaliśmy.

A po każdej akcji zbieraliśmy od menedżerów serdeczne podziękowania za sprawny support.

Instrukcje dla managerów do przeprowadzenia kampanii konkursowej
Close
Go top