METRO – The world’s largest newspaper Globalne wyzwanie dla polskiej agencji
Metro
Każdego ranka w ponad 150 metropoliach na całym świecie, prawie 19 milionów mieszkańców przemierza ulice i korzysta z komunikacji miejskiej, trzymając w ręku METRO.
Czytają. Są młodzi, wykształceni i podążają za trendami.
To dla nich tworzyliśmy angażujące kampanie internetowe, które bawiły, inspirowały i edukowały.
Zadania otrzymaliśmy od największego na świecie międzynarodowego wydawcy prasy codziennej.
Konkursy
z wykorzystaniem autorskiej platformy konkursowej
Lady Gaga i Karl Lagerfeld spotkali się ze zwycięzcami konkursów online, które pomogliśmy przeprowadzić w ponad 20 krajach na świecie.
Promocje konkursów wspieraliśmy quizzami i aplikacjami na Facebooka. Tysiące internautów walczyło o fantastyczne nagrody, w tym lot w kosmos wahadłowcem Elona Muska!
Na ekranach komputerów umożliwiliśmy internautom z całego świata redakcję interaktywnej gazety przyszłości.
WEBEST przez lata udowodnił, że jest solidnym partnerem
Strona internetowa Photo Challenge ewoluowała przez ostatnie 4 lata, aby sprostać wyzwaniu stworzenia elastycznej platformy łatwej do wdrożenia przez Metro na 4 kontynentach i odpowiadającej potrzebom naszych czytelników.
Peter Talecki, Global Brand Manager Metro International SA
Wspieraliśmy wybór najlepszych kreatywnych reklam na świecie – Metro Global Creative Awards.
Mailingi
Opracowywaliśmy wysyłki mailingów konkursowych oraz newslettera.
Aplikacje
aplikacja biznesowa, aplikacja w technologii Flash + xml, aplikacje na Facebook
Wsparcie kampanii marketingowych
Pracowaliśmy online z ponad 20 marketerami z różnych krajów, z 4 kontynentów, uwzględniając ich różnorodne podejście do komunikacji, czasu pracy oraz lokalnych zwyczajów. I daliśmy radę!
Planowaliśmy. Tworzyliśmy harmonogramy i pilnowaliśmy terminów. Raportowaliśmy.
A po każdej akcji zbieraliśmy od menedżerów serdeczne podziękowania za sprawny support.
Zobacz również inne