Exit

Każdego ranka w ponad 150 metropoliach na całym świecie, prawie 19 milionów mieszkańców przemierza ulice i korzysta z komunikacji miejskiej, trzymając w ręku METRO. Czytają. Są młodzi, wykształceni i podążają za trendami. To dla nich tworzyliśmy angażujące kampanie internetowe, które bawiły, inspirowały i edukowały.
Zadania otrzymaliśmy od największego na świecie międzynarodowego wydawcy prasy codziennej.

Konkursy

Lady Gaga i Karl Lagerfeld spotkali się ze zwycięzcami konkursów online, które pomogliśmy przeprowadzić w ponad 20 krajach na świecie.

Konkursy internetowe
Konkurs tekstowy

Promocje konkursów wspieraliśmy quizzami i aplikacjami na Facebooka. Tysiące internautów walczyło o fantastyczne nagrody, w tym lot w kosmos wahadłowcem SXC (Space Expedition Corporation)!

Gazeta przyszłości zredagowana przez internautów

Na ekranach komputerów umożliwiliśmy internautom z całego świata redakcję interaktywnej gazety przyszłości.

Konkurs tekstowy

Webest have proven a solid partner over the years. The Photo Challenge website has been evolving through last 4 years, to meet the challenge to create a flexible platform easy to implement by Metros across 4 continents, and meet our readers needs.

Peter Talecki, Global Brand Manager Metro International SA

Globalny konkurs fotograficzny

Globalny konkurs fotograficzny

Wspieraliśmy wybór najlepszych kreatywnych reklam na świecie – Metro Global Creative Awards

Metro Print Awards - reklamy prasowe, dyplomy, logo, katalog

Statystyki konkursów

26

Wersji językowych

Konkursów

500 tysięcy

prac konkursowych

30 milionów

odsłon

Mailingi

Opracowywaliśmy wysyłki mailingów konkursowych oraz newslettera.

Mailingi dla Metra

Bannery internetowe

Bannery internetowe

Aplikacje

Aplikacja na Facebooka – Quiz

Aplikacja na Facebooka - Quiz

Życzenia od redaktorów całego świata

Życzenia od redaktorów całego świata

Aplikacja wspierająca pracę handlowców

Aplikacja wspierająca pracę handlowców

Opieka i wsparcie

Pracowaliśmy online z ponad 20 marketerami z różnych krajów, z 4 kontynentów, uwzględniając ich różnorodne podejście do komunikacji, czasu pracy oraz lokalnych zwyczajów. I daliśmy radę!

Planowaliśmy. Tworzyliśmy harmonogramy i pilnowaliśmy terminów. Raportowaliśmy.

A po każdej akcji zbieraliśmy od menedżerów serdeczne podziękowania za sprawny support.

Instrukcje dla managerów do przeprowadzenia kampanii konkursowej
Close
Go top