Exit

Narzędzia przydatne w SEO

Search Console –  jest to bezpłatna usługa od Google, która pomaga obserwować/monitorować i dbać o pozycję Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google. Z użyciem tego narzędzia możemy zobaczyć, jak Google widzi Twoją witrynę, oraz zoptymalizować ją, by osiągnęła dobrą pozycję w rankingu wyników wyszukiwania. Więcej o Search Console przeczytasz tutaj.

SearchMetrics – ogólna popularność w internecie w stosunku do konkurencji, wartość ruchu SEO najpopularniejsze słowa.

SEMstore – jakich słów używają klienci, aby Cię znaleźć, polecane szczególnie dla e-commerce.

ahrefs.com – ile linków i jakie domeny prowadzą do Twojej strony, czasami zbyt wielka ilość może spowodować nałożenie przez Google filtra i zablokowanie strony w wynikach wyszukiwania, filtr taki można zdjąć poprzez wysłanie do Google listy w csv z linkami, które mają być usunięte (to realizuje się przez Search Console)

  • mało popularne branże i biznesy nie powinny mieć więcej linków niż 100
  • średnio popularne branże – ok 2-3 tys. linków
  • duże serwisy – ok 100 tys. – 2 mln.

 

Close
Go top